2014. július 13., vasárnap

Outfit of the day

Ma is megosztom veletek az outfitemet. :)
A délelőtt nagyon szép, napos idő volt, így nem akartam nagyon beöltözni, és egy vidám virágos szoknyát vettem fel. 



Az alapszínt, azaz a feketét passzintottam a szoknyához, és felvettem egy trikót, valamint egy nagy táskát, amibe szinte minden belefér.




Kiegészítőként egy fekete napszemüveget és egy ezüst gyöngyös karkötőt vettem fel.


Mivel a szoknyához dominál a zöld szín, ezért egy ilyen papucshoz hasonló, zöld vászoncipőt vettem fel. A fekete cipővel túl gyászos lett volna az összeállítás. :D

Szoknya: Stradivarius
Trikó: Promod
Táska: Zara
Vászoncipő: Bershka
Napszemüveg: Takko
Karkötő: Reno





2 megjegyzés:

  1. Kedves Bori! Imadom a blogodat:) amiota mondtad hogy van egy blogod azota olvasom! eltudnalak kepzelni teged egy olyan ujsagnal mint pl.: joy, glamour, cosmopolitan, vouge, elle, vagy barmi mas:) es nem ugy hogy segedszerkeszto , hanem hogy te lennel a foszerkeszto!:) puszi, S.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm, iszonyat aranyos vagy, el sem tudod képzelni milyen jól esett most ez! :) Esetleg megtudhatnám a nevedet? Nagyon igyekszem, csodálatos lenne, ha bármelyik magazinhoz bekerülnék. :) Puszi neked is <3

    VálaszTörlés