2015. július 16., csütörtök

10 Random Beauty Facts

Bizonyára sok divatblogon láttátok mostanában, hogy mindenki megosztja a saját beauty praktikáit a blogolvasóival, így hát én sem szeretnék lemaradni erről, és most beavatlak titeket is, hogyan mennek nálam az ilyen dolgok. ☺

1. Nem igazán szoktam sminkelni magam, szinte csak korrektort és szempillaspirált használok.

2. Szeretek a szemceruzákkal/szemhéjtusokkal kísérletezni, a használatuk pedig már egyáltalán nem okoz különösebb gondot. Persze ezt is meg kellett tanulni, az első alkalmakkor úgy néztem ki, mint egy szomorú kis mosómedve. ☺

3. Korrektort azért használok viszonylag sokat, mivel alapjáraton elég karikás a szemem, ami nem igazán zavar, csak néha jól esik elrejteni kicsit. Suliidőszak vége felé már egyáltalán nem használtam  korrektort, többen meg is jegyezték, hogy mostanában keveset alszom...(köszi:D)

4. Ha elmegyek valahova, általában kihúzom a szemem (cicás vonal)

5. Szörnyen tud idegesíteni a hajam, ezért legtöbbször mindig felfogom valahogyan. Ha valaki összefutna velem az utcán, 80% hogy nem kiengedett hajjal látna.




6. Imádom a színes rúzsokat, legszívesebben tartanék minden színből vagy 3 félét, de sajnos semmi nem marad meg a számon 10 percnél tovább (késztetést érzek arra, hogy leszedjem, egyszerűen nem értem miért van ez.)

7. Nagyon könnyen lebarnulok, ha esetleg le is égnék, semmit nem érzek belőle.

8. Régen Labello mániás voltam, ma már teljesen leszoktam erről.

9. Iszonyat mennyiségű krémem van otthon, mindegyik másra, néha már számon sem tudom tartani       őket.

10. Néha teljesen kiakadok a pubertás-kori bőrzsírosodástól, eléggé kellemetlen tud lenni. (kérlek Istenem, legyen már vége)




+1. Sokat hordok napszemüveget, egyrészt mert érzékeny a szemem, másrészt meg mert egyfajta védelmet adnak a többi emberrel szemben ☺ (just Bori things)

Hát, nagyjából ennyi volna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése