2015. január 16., péntek

Az évem képekben-My year in pictures

Néha nagyon kellemes és jó érzés visszanézni a régebbi képeidet, és nosztalgiázni egy kicsit, hogy mi is történt veled az elmúlt évben. Én is ezt tettem nemrég, és sok érdekes képre bukkantam, amiket most meg is osztok veletek.

Sok minden tetszett meg, és inspirált az elmúlt időben, és ezeket is igyekszem ide összeválogatni.
(nem mindegyik olyan jó minőségű, ezért igyekszem a jobbakat kiválogatni)




Ez egy május-június környéki kép, akkor nagy kedvencem volt ez a virágos szoknya (még most is az, lehetetlen nem szeretni)




A szoknya még egyszer. Az az egyik legjobb benne, hogy farmerrel is  lehet kombinálni különböző fazonokban.




Ezt az alul leszívott színű sortot tavaly vettem a New Yorkerben, és úgy gondolom igazán megérte, nyáron sok mindennel fel lehet venni. Többféle stílusban hordható, akár egy elegáns felsővel (mint itt), vagy akár egy sima pólóval.





Ing kétféleképpen: ez is mutatja, hogy egy jópofa, mintás ing, milyen sokféle darabbal variálható. Akár több évszakban is hordhatjuk (itt nyár-ősz), hiszen minden azon múlik mivel viseljük.





Ez a két kép egy kora-őszi időszakban készült, itt találtam rá a magas derekú farmereimre, amiket a mai napig nagyon szeretek. 




Átgondolva, ez a pulcsi volt életem egyik legjobb vétele (leértékelve vettem a Zarában). Sok mindenhez illik, ezért egy univerzális darabja a ruhatáramnak.


Éés, amit minden őszben imádok, hogy újra elővehetem a Martensem (ilyenkor olyan, mintha egy régi baráttal találkoznék)

Nagyjából ennyi volt a tavalyi évem második fele képekben.

További szép hétvégét mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése